استارتاپ شو، یک برنامه نمایشی است که هر پنجشنبه رأس یک ساعت خاص، از طریق اسکایپ، یوتیوپ، فیسبوک و یا سایر رسانه های اجتماعی تصویری به صورت آنلاین به نمایش گذاشته می شود و بیش از دو میلیون مخاطب و بیننده دارد. در واقع استارتاپ شو، فضای ارائه ایده های استارتاپی و استارتاپ ویکند که بین استارتاپ ها مسابقه برگزار می کنند را به صورت آنلاین برای مردم سراسر جهان به نمایش می گذارد. در این برنامه، مدیر شتابدهنده، سایر کارشناسان و سرمایه گذاران نیز دعوت شده اند و روز آخر استارتاپ ویکند، در برنامه آنلاین استارتاپ شو نقطه نظرات خود را به اشتراک می گذارند.
در ارائه ایده های استارتاپی برنامه استارتاپ شو، کار آفرینان
همچنین سرمایه گذاران نیز درباره استارتاپ های موجود، در برنامه پخش زنده استارتاپ شو صحبت می کنند و نظرات خود را به اشتراک می گذارند.
در بعضی موارد انتهای برنامه استارتاپ شو، یک ویدئویی از روند تصمیم گیری در مورد استارتاپ ها، در شبکه های اجتماعی و یوتیوب قرار می گیرد.
با توجه به رشد روند پیدایش ایده های استارتاپی و استارتاپ ها، امروزه شرکت ها و سازمان های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به صورت تخصصی بر روی برنامه های استارتاپ شو فعالیت می کنند. در واقع این شرکت ها کارآفرینان نوپا را پیدا کرده و از آن ها جهت ثبت نام دعوت می کنند. عموما شرایط ثبت نام در برنامه های استارتاپ شو به دو صورت می باشد.
منبع:
درباره این سایت